New Austrian Death Machine Music Vid I NEED YOUR CLOTHES, YOUR BOOTS, YOUR MOTORCYCLE

Discussion in 'General Music Discussion' started by Xiphos68, Mar 5, 2010.

  1. Xiphos68

    Xiphos68 SS.org Regular

    Messages:
    4,221
    Likes Received:
    1,464
    Joined:
    Jul 22, 2008
    Location:
    Middle Earth
  2. 13point9

    13point9 Now with Less Hair!

    Messages:
    2,051
    Likes Received:
    363
    Joined:
    Feb 16, 2010
    Location:
    London
    LOL but i hate seeing guitars getting ruined like that >.< lol
     
  3. Xiphos68

    Xiphos68 SS.org Regular

    Messages:
    4,221
    Likes Received:
    1,464
    Joined:
    Jul 22, 2008
    Location:
    Middle Earth
    :lol:
    It was a crappy one any way.
     
  4. 13point9

    13point9 Now with Less Hair!

    Messages:
    2,051
    Likes Received:
    363
    Joined:
    Feb 16, 2010
    Location:
    London
    haha fair dos :p yeah i dont think they could afford to do it to good ones hahahaha
     
  5. Emperoff

    Emperoff Hasta la vista, Baby Contributor

    Messages:
    3,658
    Likes Received:
    1,649
    Joined:
    Jul 24, 2005
    Location:
    Spain
    The underwater solo raised all standards of epicness :rofl:
     
    Xiphos68 likes this.
  6. richcastle66

    richcastle66 Prog is Life

    Messages:
    303
    Likes Received:
    46
    Joined:
    Oct 4, 2008
    Location:
    Seaford, NY
    i like this a lot better than anythings hes ever done with As I Lay Dying. I wish he would write some serious thrash, instead of those funny lyrics that are funny for about 2 mins...
     
  7. Fzau

    Fzau Unleash the proggies

    Messages:
    1,293
    Likes Received:
    150
    Joined:
    Jul 15, 2009
    Location:
    Antwerp, Belgium
    QFT :lol:
     
  8. Axel

    Axel SS.org Regular

    Messages:
    408
    Likes Received:
    44
    Joined:
    Mar 16, 2007
    Location:
    Miami, FL
    Yea I don't get it either. I don't find it funny at all. Maybe if he used to Arnold voice for the whole song? :scratch:
     
  9. Customisbetter

    Customisbetter WhiskeyTangoFoxtrot Contributor

    Messages:
    7,607
    Likes Received:
    790
    Joined:
    Jul 20, 2009
    Location:
    Lansing, MI
    EPIC AS FOOCK :scream:
     
  10. corellia_guitar

    corellia_guitar SS.org Regular

    Messages:
    180
    Likes Received:
    33
    Joined:
    Sep 28, 2009
    Location:
    San Diego, CA
    totally jawesome
     
  11. D-EJ915

    D-EJ915 Forum MVP

    Messages:
    34,914
    Likes Received:
    1,488
    Joined:
    Oct 1, 2005
    Location:
    USA
    UNDERWATER SOLO!!!!! :hbang:
     
    Xiphos68 likes this.
  12. Xiphos68

    Xiphos68 SS.org Regular

    Messages:
    4,221
    Likes Received:
    1,464
    Joined:
    Jul 22, 2008
    Location:
    Middle Earth
    Absolutely! :shred:
     
  13. yetti

    yetti Thrashsquatch Contributor

    Messages:
    471
    Likes Received:
    66
    Joined:
    Nov 5, 2005
    Location:
    Atlanta, GA
    That owns souls. :rofl:



    this :scream::rofl:
     
  14. richcastle66

    richcastle66 Prog is Life

    Messages:
    303
    Likes Received:
    46
    Joined:
    Oct 4, 2008
    Location:
    Seaford, NY
    its pretty fuckin awesome thrash...
     
  15. Arteriorrhexis

    Arteriorrhexis SS.org Regular

    Messages:
    848
    Likes Received:
    133
    Joined:
    Mar 1, 2009
    Location:
    GA
    That was amazing :hbang:
     

Share This Page