About the gf and ex`s thread...

Discussion in 'Off-Topic' started by MaKo´s Tethan, Dec 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MaKo´s Tethan

    MaKo´s Tethan SS.org Regular

    Messages:
    1,875
    Likes Received:
    755
    Joined:
    Apr 13, 2009
    Location:
    Argentina
    some mod close it, and I think because it was old, and have many off topic conversations, so:

    want to make a new one??but this time with some rules. like not post NSFW pics, (Or those bikini/underwear pics) makin this a more familiar thread (common, you don`t show some pics to mom, even if your GF is not naked in them)

    What you guys think??
    I don`t wanna opened and come tomorrow and find a closed thread, so, if somebody have a comment, rule, or a reason to not do that, let me know.:wavey:
     
  2. Daemoniac

    Daemoniac Rivethead Magnate. Contributor

    Messages:
    9,609
    Likes Received:
    1,597
    Joined:
    Jul 24, 2008
    Location:
    Melbourne, VIC, Australia
    PM one of the mods and see if they know why the original was closed, then organise it with them maybe? Or maybe it's just not worth the hassle :lol:
     
  3. MaKo´s Tethan

    MaKo´s Tethan SS.org Regular

    Messages:
    1,875
    Likes Received:
    755
    Joined:
    Apr 13, 2009
    Location:
    Argentina
    this. :rofl:
     
  4. Daemoniac

    Daemoniac Rivethead Magnate. Contributor

    Messages:
    9,609
    Likes Received:
    1,597
    Joined:
    Jul 24, 2008
    Location:
    Melbourne, VIC, Australia
    Well, it might be, but i dunno... To me i'm just not sure it matters that much.

    Leave it 6 months then just open a new one :lol:
     
  5. Bungle

    Bungle Sir Roger Moore, KBE

    Messages:
    1,606
    Likes Received:
    236
    Joined:
    Mar 19, 2009
    Location:
    Sydney, Australia.
    That's funny, I was just going to start a thread a new girlfriend/boyfriend thread because I've seen a few gf/bf related threads here and there and I thought, "Why not create one to rule them all?".

    Soooo, if you've got a new girl/guy, a new crush, you're after advices (yes, advices!) or you just want to let off some gf/bf related steam, this should be the thread to go for.

    Let's make it clear though, let's keep the pics sensible! I don't just mean worksafe, I mean sensible as in "Hey grandma, here's a picture of my new girlfriend". If we keep the pics limited to this kind of thing, I think the thread will stick around for a while.
     
  6. MaKo´s Tethan

    MaKo´s Tethan SS.org Regular

    Messages:
    1,875
    Likes Received:
    755
    Joined:
    Apr 13, 2009
    Location:
    Argentina
    great idea, yea, I have some ex pics, that I found somewhere in my HDD, and want to share them, and when I come to off topic, the damn thread was closed.
     
  7. Variant

    Variant Banned

    Messages:
    6,442
    Likes Received:
    1,179
    Joined:
    Jan 5, 2007
    Location:
    All-white-tukee, Arizona
    :noplease: Nah, I vote we let it die. It's depressing enough when you guys post nice guitars/gear that not all of us can afford, I don't want to see your hot girlfriends that I don't have either. :lol:

    Get back to posting Shermans, PRS's, KxK's, Engls, etc. :squint:
     
  8. djpharoah

    djpharoah Awwww Yeaaaah Super Moderator

    Messages:
    13,587
    Likes Received:
    3,800
    Joined:
    Sep 9, 2006
    Location:
    Cali'
    Let's not and say we did.

    :squint:
     
  9. Randy

    Randy Full on Friendship!™ Super Moderator

    Messages:
    22,758
    Likes Received:
    9,331
    Joined:
    Apr 23, 2006
    Location:
    The Electric City, NY
    It got closed for a few reasons, the least of which not being scantly clad underage girls. Worrying about people's safety at work, or even their 'significant other' being recognized is one thing but something that could compromise the site legally is another.

    I'm sure some of us have the ability to post sensibly but for the ones who can't, I don't think the mods need another thread to patrol 24/7 (can you say random pics, motivational, etc). :2c:
     
  10. djpharoah

    djpharoah Awwww Yeaaaah Super Moderator

    Messages:
    13,587
    Likes Received:
    3,800
    Joined:
    Sep 9, 2006
    Location:
    Cali'
    :agreed:
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page