MF_Kitten
Last Activity:
Jul 17, 2020
Joined:
Apr 21, 2007
Messages:
11,332
Likes Received:
1,791
Location:
Kopervik, Norway

Share This Page

MF_Kitten

Set up us the bomb, from Kopervik, Norway

MF_Kitten was last seen:
Jul 17, 2020
    1. capone1
      capone1
      Hey Morten I was wondering when your review would be submitted about the hufschmid ott. I'm waiting with baited breath;-)

      Thanks Man
    2. Andii
      Andii
      Welcome back.
    3. Prydogga
      Prydogga
      Yeah I saw, a bit harsh, especially for a member that's been here for nearly 4 years, but I guess rules are rules, any, glad to see another good bloke back here. :cheers:
    4. Prydogga
      Prydogga
      Oh my god you're back! I was worried you were perma-banned for a bit there :(
    5. george galatis
      george galatis
      :D welcome back mate!
    6. Fzau
      Fzau
      Oh behave :stitch:
    7. Fzau
      Fzau
      your wood is gay.. wait what? :ugh::lol:
    8. Fzau
      Fzau
      Seriously? I always thought it would be something like wenjee (similar to French) :lol:
    9. Fzau
      Fzau
      Hey there Morten!
      I was wondering what wood combination you chose for your Roter?
      Do post vids as soon as you have it cause I'm wondering if they're also good for distorted lead playing in the neck position :D
    10. coldm51
      coldm51
      Do you have a soundclick?
    11. Daemoniac
      Daemoniac
      I've fixed up that mix a fair bit if you care to have a listen :cool: There was a limiter on the master bus in FL Studio, hence the over-processed, inorganic sound from EVERYTHING. Way more open now :)
    12. Daemoniac
      Daemoniac
      Aye i'm having some troubles there at the moment. I'm just talking to Harry about getting a saturation plugin, i'm mixing on a set of laptop speakers and headphones lol... It DOES need more bass/power, i'm having a bit of trouble hearing more detail than it has at the moment :(
    13. Daemoniac
      Daemoniac
      So, out of curiosity, how would you have mixed that track? :)
    14. Daemoniac
      Daemoniac
      I need some clean samples :lol: I have some god-awful amount of noises/hits/percussion sounds and whatnot on mycomputer, but they're so terribly organised that actually finding anything to use is a nightmare (there's something like 10,000-18,000 actual percussion samples of one form or another :wallbash:)
    15. george galatis
      george galatis
      :lol: dude! i have to keep ma girls away from you! any way let me know when you get tha roter S8 :D
    16. Daemoniac
      Daemoniac
      Fuck dude, I need some better drum-kits for FL Studio :( Seriously, your drum programming is great...
    17. Stealthdjentstic
      Stealthdjentstic
      I see, thanks for answering my questions bud.
    18. Stealthdjentstic
      Stealthdjentstic
      What do you use for drums?
    19. Stealthdjentstic
      Stealthdjentstic
      Love your stuff man, keep it coming! :metal:

      Also, out of curiosity, what do you use for your electronica stuff? (full setup plz) :wub:
    20. caughtinamosh
      caughtinamosh
      Morten, what's the effect that you use at around 7:45 in your Agile Intrepid Pro youtube video? I've been watching it, and it sounds really, really cool. :metal:
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Location:
    Kopervik, Norway
    Main Rig:
    Pod HD500, 2X12 cab
    Real Name:
    Morten
    Band:
    Daggertack
    Primary ERG:
    OAF MF8
    mustard.lava.porridge.juice.

    Music and other audio, photography, film/video...

    Signature

    --------------------------------------
    Affiliated with Kalium Strings, Oakland Axe Factory, and XEN Guitars