Tell me what you guys think....

Discussion in 'Off-Topic' started by nitelightboy, Aug 24, 2006.

  1. nitelightboy

    nitelightboy I poop in shoes. Contributor

    Messages:
    5,596
    Likes Received:
    247
    Joined:
    Oct 7, 2005
    Location:
    Ft Liquordale, FL
    AMANDA

    Just wanted you to know...
    you make me smile,
    make me laugh...

    Just wanted you to know
    I love being near you...
    I love looking into your eyes,
    hearing your cute giggle...

    Just wanted you to know
    I am so glad you came into my life...
    so glad we met...

    I just wanted to tell you...
    just in case you did not know.

    EDIT:Had to touch up a word or two...should be a little better now!
     
  2. Nick1

    Nick1 SS.org Regular

    Messages:
    3,760
    Likes Received:
    253
    Joined:
    Jan 17, 2005
    Location:
    Camp Crystal Lake
    Thats for a girl right?
     
  3. DelfinoPie

    DelfinoPie Whoopsie Daisy! Contributor

    Messages:
    3,591
    Likes Received:
    444
    Joined:
    Dec 27, 2005
    Location:
    Birmingham, UK
    Awwww you're gonna make me blush :wub:
     
  4. nitelightboy

    nitelightboy I poop in shoes. Contributor

    Messages:
    5,596
    Likes Received:
    247
    Joined:
    Oct 7, 2005
    Location:
    Ft Liquordale, FL

    Ummm.....yes:ugh:


    :lol: Yeah, one of the ones I partied with this weekend. We've been hanging out every night since, talking on the phone all day, etc.....
     
  5. Scott

    Scott Aye. Contributor

    Messages:
    5,996
    Likes Received:
    383
    Joined:
    Aug 17, 2005
    Location:
    USS Enterprise
    In the past, i've seen these things not go over that well. I dunno, but poetry hasn't worked around here since like, the 1700's


    Cultural differences maybe :lol:
     
  6. nitelightboy

    nitelightboy I poop in shoes. Contributor

    Messages:
    5,596
    Likes Received:
    247
    Joined:
    Oct 7, 2005
    Location:
    Ft Liquordale, FL
    Yeah, we have it and you don't :fawk:

    True, but I read her something else I wrote and she loved it. So I was kind of hoping to make her feel special and all that by writing her one.
     
  7. Scott

    Scott Aye. Contributor

    Messages:
    5,996
    Likes Received:
    383
    Joined:
    Aug 17, 2005
    Location:
    USS Enterprise
    Fair enough. If that's what you're both into then there shouldn't be a problem.

    All I know is in highschool, when someone wrote a girl poetry, I ended up with a girlfriend :lol:
     
  8. Steve

    Steve I'm a Happy Camper.

    Messages:
    1,873
    Likes Received:
    191
    Joined:
    Feb 3, 2005
    Location:
    In a State of Bliss.
    NLB, you're not gonna start posting about how many shoes you have in your closet....are you?
     
  9. nitelightboy

    nitelightboy I poop in shoes. Contributor

    Messages:
    5,596
    Likes Received:
    247
    Joined:
    Oct 7, 2005
    Location:
    Ft Liquordale, FL

    Nope. But I will post about tips for shaving your legs and painting your nails:agreed:
     
  10. Sentient

    Sentient Metal Dog Contributor

    Messages:
    770
    Likes Received:
    68
    Joined:
    Sep 15, 2005
    Location:
    King, NC
    Dude, if she liked something else that you wrote, then she'll likely love this one. Best of luck. And hey, if it don't work out, you should have no problem landing a kick-ass job at Hallmark. :yesway: :lol:
     
  11. The Dark Wolf

    The Dark Wolf Contributor

    Messages:
    17,582
    Likes Received:
    988
    Joined:
    Apr 15, 2005
    Location:
    Toledo, Ohio. USA
    That stuff can go over like a brick shithouse, long as you don't overdo it. Make sure you show how hard and tough you are afterwords, and she should flip when she hears it. ;)

    Of course, in Scott's case, Canuck yetis, er... girls, obviously aren't going to appreciate poetry. They can barely deal with the English language as it is. Gotta stay simple with 'em. Shit, they're still working on 'Goony goo goo.' :agreed:
     
  12. Scott

    Scott Aye. Contributor

    Messages:
    5,996
    Likes Received:
    383
    Joined:
    Aug 17, 2005
    Location:
    USS Enterprise
    Bite me, Wolf boy :squint:
     
  13. Steve

    Steve I'm a Happy Camper.

    Messages:
    1,873
    Likes Received:
    191
    Joined:
    Feb 3, 2005
    Location:
    In a State of Bliss.
    Babe, tomorrows so far away
    Theres something I just have to say
    I dont think I can hide what Im feelin inside
    Another day, knowin I love you
    And i, Im getting too close again
    I dont want to see it end
    If I tell you tonight will you turn out the light
    And walk away knowin I love you?

    Im gonna take you by surprise and make you realize,
    Amanda
    Im gonna tell you right away, I cant wait another day,
    Amanda
    Im gonna say it like a man and make you understand
    Amanda
    I love you
     
  14. Popsyche

    Popsyche Contributor

    Messages:
    5,839
    Likes Received:
    1,772
    Joined:
    Mar 30, 2006
    Location:
    Bethlehem, PA
    What'sa matta! Poetry too syrupy for you!?! :lol:
     
  15. Scott

    Scott Aye. Contributor

    Messages:
    5,996
    Likes Received:
    383
    Joined:
    Aug 17, 2005
    Location:
    USS Enterprise
    What happened to making fun of Canadians for their beavers, or polar bears or igloo's?

    Get creative fuckers :mad:
     
  16. The Dark Wolf

    The Dark Wolf Contributor

    Messages:
    17,582
    Likes Received:
    988
    Joined:
    Apr 15, 2005
    Location:
    Toledo, Ohio. USA
    I thought I was. Canuck chicks, hello? :lol:
     
  17. Buzz762

    Buzz762 Destroyer of Worlds Contributor

    Messages:
    2,928
    Likes Received:
    238
    Joined:
    Jun 1, 2006
    Location:
    Detroit, MI
    Because of Alaska we happen to have all of those things too :noplease:
     
  18. Regor

    Regor Double Edge FTW Contributor

    Messages:
    4,393
    Likes Received:
    617
    Joined:
    May 6, 2005
    Location:
    Detroit Rawk City
    That's about the most un-:metal: thing I've ever read. :fawk:
     
  19. JPMDan

    JPMDan IT'S OVER 9000!!!! Contributor

    Messages:
    7,075
    Likes Received:
    417
    Joined:
    Jun 4, 2006
    Location:
    New Orleans, Louisiana
    Joe dont you think Your Majesty will be very jealous? lmao j/k bud. Dude to be honest you should ask a female about it, you would get a better response but my opinion.... go from the heart.
     
  20. Scott

    Scott Aye. Contributor

    Messages:
    5,996
    Likes Received:
    383
    Joined:
    Aug 17, 2005
    Location:
    USS Enterprise

    Please. Alaska is like Quebec. The rest of the country just pretends it's not there.


    And bite me, Wolf boy :squint:
     

Share This Page