M3CHK1LLA
Last Activity:
Nov 17, 2017 at 12:13 PM
Joined:
Mar 18, 2010
Messages:
5,433
Likes Received:
659
Gender:
Male
Location:
orbiting caprica
Occupation:
game tester-tough job but someones gotta do it

Share This Page

M3CHK1LLA

angel sword guardian, Male, from orbiting caprica

M3CHK1LLA was last seen:
Nov 17, 2017 at 12:13 PM
    1. asmegin_slayer
      asmegin_slayer
      which part of texas you in man?
    2. thefpb2
      thefpb2
      oh and i got confused, i thought you had pics of the 6 string bass in one of your folders
    3. thefpb2
      thefpb2
      nice, im trying to sell or trade my 6's for 7's and 8's, the only 6 i plan on hanging onto is the s-prestige i have. I love the xiphos chameleon paint job, looks so cool
    4. thefpb2
      thefpb2
      the one i have is definitely no where near the quality of yours, it was only a few hundred new, it was entry level. i just love the body shape and wanted to do something fun with it
    5. thefpb2
      thefpb2
      i see you used to have a Universe, how was it? ive heard nothing but good things but never spoke directly to former owner.
    6. thefpb2
      thefpb2
      it was my second guitar lol so i honestly couldnt tell you. I love the body shape and am turning it into my project 6 string. currently painting it lime green
    7. metulkult
      metulkult
      me too. my orange tabby weighs 23 lbs. hahaha.
    8. metulkult
      metulkult
      hahaha, I wish that was my cat, as it is the epitome of bad ass.
    9. diadorastriker
      diadorastriker
      hey man did you buddy ever get back to you about the 2228? Just to keep you updated its been lowered to 1100 plus shipping.
    10. Bloody_Inferno
      Bloody_Inferno
      Yeah of course! Haha. While I have played and do enjoyed many of the Japan exclusive ESPs (I do wish to own a Sugizo SSP90 sig one day), I can't really imagine myself with the Angel Sword at all. I'm more of a Daita ESP/Schecter snapper guy, or the Fernandes JDA sig more to my liking.

      Plus coming back from Tokyo has left a massive hole in my bank account that'll make me live like a bum for the rest of the year. :rofl:

      Thanks for considering me though. :yesway:
    11. Ola Englund
      Ola Englund
      sure thing. I usually don't hang around on forums to much(just became a father so that consumes my time alot) so pm would be the best way to reach me.
    12. MaxOfMetal
      MaxOfMetal
      Go figure! :lol:

      I can't tell you how many trem bars and locking nut bolts/pads I've lost to the packing peanut gods. :lol:
    13. distressed_romeo
      distressed_romeo
      :lol: Cheers dude! They're both gone unfortunately, but I'm sure they'd have appreciated the compliment!
    14. Rick
      Rick
      I'll do the same for you.
    15. yetti
      yetti
      You could probably ask the mods. I don't really care. Vinnie Stigma owns that little faggot's soul.
    16. Joeywilson
      Joeywilson
      cool, ill do the same!
    17. vhmetalx
      vhmetalx
      Ill do the same for you buddy. See ya on the forums!
    18. metal_sam14
      metal_sam14
      Cheers man, have some rep too :)
    19. Stealthdjentstic
      Stealthdjentstic
      Cheers, ill hit you up as well :)
    20. xiphoscesar
      xiphoscesar
      haha idk some idiot is just childish , thinking that some neg rep will ruin your life lol
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male
    Location:
    orbiting caprica
    Occupation:
    game tester-tough job but someones gotta do it
    Primary Seven:
    agile custom v
    Main Rig:
    Line 6 spyder jam 75
    Real Name:
    mechkilla
    Band:
    i only wish
    Primary ERG:
    7 string xiphos
    Sevenstring Guitars:
    Had an Ibanez Universe, Agile Custom 7str v, Ibanez 7str Xiphos
    Other Guitars:
    ESP Custom Shop MK II (K. Hammett), ESP/LTD DJ-600 (D. Jacobs sig.), Jackson King V (D. Mustaine sig.), Ibanez DT-555BK Destroyer II (P. Collen end. mod.), Ibanez Xiphos (Halo 3 ed. 1 of 20), Fender Custom Standard Strat (neck thru-24 fret-reverse headstock-no pick guard-emg 81 & 85-kahler 2700 series),Washburn ML project (Dime sig.), BC Rich NJ series Warlock project, ESP F-50, Cort Effector Explorer (the cheap Sears guitar that started it all for me), ESP Alfee Angel Sword (1 of 10)
    Preamp/Amps:
    Crate GFX-65,Rocktron Rampage RT80
    Effects & Pedals:
    line 6 fbv express, crate 3 pos. footswitch
    Cabinets / Monitors:
    one day i'll get a "big boy" amp
    Studio & Recording Gear:
    my crappy laptop
    Misc/Other Gear:
    tama 5 pc. drum kit w/ iron cobra double bass pedal & zildjian cymbals
    warlock 5 string bass
    playing guitar & games

    God is good

    Signature

    from texas or live here? check in ---> http://sevenstring.org/threads/texas-sso-members-check-in.244769/
    [​IMG]
    esp custom shop alfee 20th ann. angel sword (1 of 20)
    esp custom shop toshihiko takamizawa flying a (1 of 3)
    esp custom shop mk-II kh sig (before he had a sig)
    jackson custom shop soloist - pile o skulls
    jackson dave mustaine king v
    ibby phil collen destroyer II dt-555bk
    ibby xiphos 7 string
    ibby xiphos halo 3 xbox 360 edition (1 of 20)
    ibby xiphos summer slaughter tour (1 of 4)
    ibby rg8 white mod project
    agile hornet (king v) 7 string - rear loaded
    cort effector (first guitar) explorer clone
    about 4 grandspas guitars...plus many more lol