Deadnightshade
Last Activity:
Feb 5, 2017
Joined:
Feb 23, 2009
Messages:
1,727
Likes Received:
138
Location:
Athens

Share This Page

Deadnightshade

U gonna eat that?, from Athens

Deadnightshade was last seen:
Feb 5, 2017
    1. ahull123
    2. MaxOfMetal
    3. Soopahmahn
      Soopahmahn
      You can take that orange part out of your signature. ;)
    4. Customisbetter
      Customisbetter
      The only way to get a hold of him is for the mods to email him. even than his replies are few and far between. His only contribution to this site was taking down the front page, deleting all of the custom mods, resetting the visual templates, and adding a luthier section. :lol:
    5. Customisbetter
      Customisbetter
      Which is why i hate to see this place being run into the ground thanks to our admin. Someday it will get sorted i hope.
    6. Customisbetter
      Customisbetter
      Haha yeah i am pretty sure i gave some kids a seizure. :lol:
    7. Soopahmahn
      Soopahmahn
      Yep sometimes you just have to let shit go. My stuff remains difficult to sell because I'm trying to maximize cash I guess. Obviously people on this board are able to make me offers on my listings, and I say the same thing on Craigslist, but I don't expect anyone around here to buy tube combo amps. The 8-string is spoken for. I am fairly close to giving up and eBaying the stuff, but the Mark IV amp is sitting in a shop on consignment and they're one of the top Mesa dealers in the USA, so...
    8. Soopahmahn
      Soopahmahn
      Lipstick on a pig, as we say... Good luck! Upgraded pickups and such usually seal the deal, especially EMGs :rolleyes:
    9. Soopahmahn
      Soopahmahn
      This is like a complete and total gear change. It's frankly ridiculous and a big headache and it's taken forever. As far as the 8 goes, my hands simply aren't quite big enough in my opinion - I can play every fret on the guitar, but it feels like I have to work at it too hard. I'll be getting a custom 7 from Strictly 7 to replace it, hopefully.
    10. Soopahmahn
      Soopahmahn
      Yeah I sold a few pedals. I also downgraded to the Standard. I have absolutely no fucking clue what % I'm at, I just felt like bumping it up. :lol: Basically once one of my amps or my 8-string goes, I'm buying the Axe. :yesway:
    11. MFB
      MFB
      ...oh, well then. As you can see, I totally didn't get that :lol: I avoid Youtube like a plague so the battery hacks thing is gibberish to me.
    12. Scar Symmetry
      Scar Symmetry
      :lol: My suspicious were correct :yesway:

      Hannah Minx though? Really?
    13. Scar Symmetry
      Scar Symmetry
      You seemed like a funny guy :yesway:
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Location:
    Athens
    i like trains

    guitar,singing

    Signature

    Die.Get cremated.Laugh your ash off..