CrushingAnvil
Last Activity:
Jul 28, 2017
Joined:
Oct 26, 2007
Messages:
8,288
Likes Received:
1,197
Birthday:
Dec 1, 1990 (Age: 26)
Location:
Wellington, New Zealand
Occupation:
Philosophy & Logic

Share This Page

CrushingAnvil

\m not jesus land m/, 26, from Wellington, New Zealand

CrushingAnvil was last seen:
Jul 28, 2017
    1. Thrashmanzac
      Thrashmanzac
      haha cheers man.
      yeah so glad, fuck its funny though. me and my mates love it
    2. Battousai
      Battousai
      I HAS MUDKIP!
    3. xXxPriestessxXx
      xXxPriestessxXx
      :wavey: I like mudkips. :squint:
    4. Randy
      Randy
      "miniwang"

      I lawl'd. :lol:
    5. Randy
      Randy
      :cheers:
    6. Demanufacture
      Demanufacture
      i got a pic up of my neck that got ruined :(
    7. Demanufacture
    8. Demanufacture
    9. arktan
      arktan
      :D

      i was faster :D
      I already voted
    10. arktan
      arktan
      :lol:

      What i posted was in french and it means "really not bad. Really not bad."
      But i should resort to the possibility of speaking a strange language when i want to insult someone someday. Thanks for the hint :lol:

      EDIT: Oh dude, i would understand this one wrong if would read it again.
      I didn't want to offend you but i just thought about the possibillity of offending people in foreign languages :lol:

      sorry
    11. CaptainD00M
      CaptainD00M
      Hay, bro.
      Only just got you PM, haha Ive moved from welly now bro. Off to england. Would have been good to catuch up but shit happens. Lock down the Tran for me man LOL
    12. Drage
      Drage
      Yeah, I guess it would've helped...
    13. Drage
      Drage
      "Dude...Read what he said...its fair enough:nono:"

      Well I did posted that I meant it as I joke and was interested in the guitar, though I assume the post got deleted.
    14. Atomic_gerbil
      Atomic_gerbil
      Yep, no problem, it deserves it! Whats better than an LTD M series with a floyd, 7 strings and a pair of EMG's? nothing. :lol:
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Birthday:
    Dec 1, 1990 (Age: 26)
    Location:
    Wellington, New Zealand
    Occupation:
    Philosophy & Logic
    Primary Seven:
    None
    Main Rig:
    Randall RM100>Rivera
    Real Name:
    Peter
    Band:
    Metallica
    Sevenstring Guitars:
    None
    Other Guitars:
    '14 Ibanez RG2820 Prestige Japanese-exclusive
    Preamp/Amps:
    Randall RM100M.
    Effects & Pedals:
    Morley Pro Series Wah pedal, Boss NS-2 Noise Suppressor, Ibanez Digital Delay (1980's original), Ibanez TS5 Bodenhamer mod, and a Boss CH-1 Super Chorus.
    Cabinets / Monitors:
    Rivera Knucklehead Top (K412T) 4x12" with Vintage 30 speakers (240w).
    Studio & Recording Gear:
    Shure SM57
    Misc/Other Gear:
    Mogami Gold Cables, Neutrik, Dunlop Jazz III picks, D'addario Strings, Elixir strings, Planet Waves custom speaker cables (1/4" Jack and XLR), Dimarzio, Shure, Hercules Stands, EVH Signature Cables
    I'm Peter, I'm a philosopher of science and a logician in the analytic tradition.

    Philosophy, mathematics, linguistics, music, technology, vidyas.

    Interact

    Signature

    Whoever said "the best things in life are free" hasn't played an 80's RG" - TheSixthWheel