homepage   sevenstring guitars   sevenstring registry   photo gallery   subscription   spy 
Sevenstring.org - The Seven String Guitar Authority
Go Back   SevenString.org
LIKE SS.org on Facebook FOLLOW SS.org on Twitter
  
BrainArt is a splendid one to beholdBrainArt is a splendid one to beholdBrainArt is a splendid one to beholdBrainArt is a splendid one to beholdBrainArt is a splendid one to behold

BrainArt BrainArt is offline

Deftones Guru.

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 10 of 276
  1. Xaios
    07-26-2013 03:22 AM - permalink
    Xaios
    Better. I use a PHP script that selects one of 3 random images whenever it's run, and returns the JPG data as if the script itself was an image file.

    http://www.robmura.com/pics/djodsig.php

    Click the link, and refresh the page a bunch of times. You'll see what I mean.
  2. Pooluke41
    01-20-2013 06:29 AM - permalink
    Pooluke41
    pssssssssssst. get on
  3. Pooluke41
    12-23-2012 08:43 PM - permalink
    Pooluke41
    SERVER SERVERSERVER SERVERSERVER SERVERSERVER SERVERSERVER SERVERSERVER SERVERSERVER SERVERSERVER SERVERSERVER SERVERSERVER SERVERSERVER SERVER
  4. Fiction
    12-06-2012 07:55 AM - permalink
    Fiction
    Yeah that was me, I only got on once and then I capped my internet

    Thanks for the care package though, i'll be sure to use it when my data rolls over, slowly getting used to this whole tekkit business offline
  5. requiemsoup
    10-25-2012 04:38 AM - permalink
    requiemsoup
    Sadly, we are a dying breed
  6. requiemsoup
    10-20-2012 10:47 PM - permalink
    requiemsoup
    Lol we're a minority now dude. Take pride in you Hawaiian side.
  7. requiemsoup
    10-19-2012 10:09 PM - permalink
    requiemsoup
    Hoooooo hapa lol.

    There's choke on this island. I actually see more Samoans than Hawaiians haha.
  8. requiemsoup
    10-16-2012 03:40 AM - permalink
    requiemsoup
    I guess we don't phase those Cali girls haha.
  9. requiemsoup
    10-15-2012 05:17 AM - permalink
    requiemsoup
    That's the exact same shit I thought of doing when I move to the mainland one day haha. If that doesn't work, then bitches be crazy.
  10. requiemsoup
    10-15-2012 04:58 AM - permalink
    requiemsoup
    Ah dude. You have to visit lol. It'll be super refreshing. Meeting family and shit can usually be a nice thing here haha.
    As far as the pidgin, yeah, I know what you mean. Most people don't talk like that on this island. Mainly super local people.

About Me

  • About BrainArt
    Biography
    I shred, that's it. Plain and simple.
    Location
    Colorado Springs, CO
    Interests
    Guitars, music, cars.
    Occupation
    Searching for employment.
    Primary Seven
    Ibanez RG7321FMBBS
    Main Rig
    Ibanez TBX150H.
    Real Name
    Brandon
    Band
    I haven't decided on a name, yet.
    Primary ERG
    Ibanez RG7321FMBBS
  • Gear Details
    Sevenstring Guitars
    Ibanez RG7321FMBBS
    Other Guitars
    Customized Ibanez IJX40, Ibanez RG4EXQM1, Ashland Acoustic.
    Preamp/Amps
    Line 6 Spider III 15, Ibanez TBX150H.
    Effects & Pedals
    DigiTech Grunge, BOSS DS-1, DigiTech RP250
  • Signature


    Member of the Injustice League with Pooluke41, Jakke and -42.


    I am Poi; The Ipu pounding, Ukulele shredding rapey clown, who ruins childhood dreams of balloon animals!

Statistics

Total Posts
Albums
Visitor Messages
Total Thanks
General Information
  • Last Activity: Today 12:41 AM
  • Join Date: 05-25-2009
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 61 to 70 of 74

Gear Details

    Gear Details
    Sevenstring Guitars: Ibanez RG7321FMBBS

    Other Guitars: Customized Ibanez IJX40, Ibanez RG4EXQM1, Ashland Acoustic.

    Amps/Preamps: Line 6 Spider III 15, Ibanez TBX150H.

    Effects/Pedals: DigiTech Grunge, BOSS DS-1, DigiTech RP250

    Cabs/Monitors:

    Studio Gear:

    Misc/Other:

Feedback Score

iTrader Profile Recent Ratings
Feedback Score:
Positive Feedback:
0
0%
Members who left positive:
Members who left negative:
0
0
Total positive feedback: 0
View Complete Feedbacks for BrainArt
  Past
Month
Past
6 Months
Past
12 Months
 Positive 0 0 0
 Neutral 0 0 0
 Negative 0 0 0

2206 point(s) total     Latest Reputation Received
    Thread Date Comment
Any bob marley fans? 10-28-2013 08:25 PM thx, i'll chk them out too -M3CH
Minecraft 01-26-2013 07:18 AM - Pooluke41
Visiting friends in the... 10-02-2012 06:33 PM
New Deftones 09-29-2012 09:54 AM
PRS SE Custom 24 7 String 08-31-2012 08:12 AM
Suggest: Bands with Sax! 08-08-2012 02:54 AM Always forgot to check them out, Thanks! - Fiction
Puppy mouthing... 07-26-2012 04:35 AM Thanks, I love Cesar Milan's show
Studio Update for Devin... 07-23-2012 06:04 AM Thanked Post
Studio Update for Devin... 07-22-2012 04:21 PM Thanked Post
Studio Update for Devin... 07-21-2012 02:21 PM Thanked Post
Studio Update for Devin... 07-21-2012 08:19 AM Thanked Post
Studio Update for Devin... 07-21-2012 12:04 AM Thanked Post
Studio Update for Devin... 07-20-2012 06:07 PM Thanked Post
Techno and Metal? 07-13-2012 02:03 AM
Minecraft 06-25-2012 07:39 AM Cheers! ~Metal_Webb
The King Is Back!!! 04-04-2012 10:05 PM Cool Story Bro
The King Is Back!!! 04-04-2012 08:44 PM Don't spam my threads.
Vai using a 7 again 03-26-2012 02:38 AM Cheers for the DT song headsup
New Memoirs song!... 03-11-2012 03:35 AM
Today is my 6th... 02-29-2012 10:58 PM Thanks dude!
Apparently, today is... 02-13-2012 03:18 PM
NSD - (New Stuff Day)... 01-17-2012 06:26 AM
Vildhjarta thread!! 11-17-2011 12:53 AM thanks brandiii
NJD! Finally! 11-09-2011 01:43 AM Thanked Post
NJD! Finally! 11-05-2011 11:35 PM Thanked Post


All times are GMT -5. The time now is 12:29 PM.


Our Network: PRS Guitar Forum | Luthier Forum | SG Guitar Forum | Les Paul Forum | Marshall Amp Forum | Acoustic Guitar Forum

SS.org proudly supports St. Jude Children's Research Hospital

Copyright © 2004-2014, SevenString.org. All Rights Reserved.