![]() | sevenstring guitars | sevenstring registry | photo gallery | merch | ||||
|
| | #542 (permalink) | |
| President / RHLC © ![]() Join Date: Apr 2006 Location: Montreal, Quebec, Canada Posts: 10,957
Real Name: J-F / "Frenchy" Main Seven: Ibanez S7420FMTW Main ERG: What? Rig: Bloody~VHT Pitbull45 Thanked: 42
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ^ T'as pas appris encore toi? ![]() Quote:
![]() Become one of us or die, fuckers. / Rick - RHLC V-P. | |
| |
| | #543 (permalink) | |
| Pwner of arms,legs.. Join Date: Aug 2007 Location: Ankh-Morpork Posts: 1,443
Main Seven: BC Rich Warlock Rig: Marshall MG10CD Thanked: 109
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Quote:
![]() Oui, films d'époques n'est pas bonne, la majeure partie du temps, mais Moliére était merveilleux ![]() "...and then a giraffe hide behind the cabbage and the car fermented itself into a polar bear and now I don't know where my keys are."-Desecrated "Wonderfull, I just misspelled 2 different languages in the same sentnce, that has to be a record."-Desecrated "Dahling, you are made of Win!"-ZeroSignal | |
| |
| | #544 (permalink) |
| you fail me Join Date: Jul 2005 Location: Australia Posts: 807
Main Seven: S7420FM Rig: 6505+ half stack Thanked: 9
![]() | Salut! Je n'ai pas vu beacoup des films français Quelques films tu me recommandes? Jetzt liegst du hier, ganz regungslos, in meinem hand und meinem schoß, du bist so kalt... |
| |
| | #545 (permalink) | |
| President / RHLC © ![]() Join Date: Apr 2006 Location: Montreal, Quebec, Canada Posts: 10,957
Real Name: J-F / "Frenchy" Main Seven: Ibanez S7420FMTW Main ERG: What? Rig: Bloody~VHT Pitbull45 Thanked: 42
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Quote:
![]() Je suis en retard sur ma liste de films à voir. ![]() | |
| |
| | #546 (permalink) | ||
| Pwner of arms,legs.. Join Date: Aug 2007 Location: Ankh-Morpork Posts: 1,443
Main Seven: BC Rich Warlock Rig: Marshall MG10CD Thanked: 109
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Quote:
Ah,oui, merci, ami! ![]() Quote:
![]() Moliére! Last edited by Nerina; 04-22-2008 at 09:47 PM. Reason: Automerged Doublepost | ||
| |
| | #547 (permalink) | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Quote:
- "Amélie Poulain", de Jeunet. - "Léon", de Luc Besson - "Ridicule" de Patrice Leconte. - "Le mari de la coiffeuse" de Patrice Leconte - "Bleu", "Blanc", "Rouge" De Kieslowsky - "La haine" de M. Kassovitz ... pour commencer. Ça dépend quel est ton genre de film préféré. ![]() | |
| |
| | #548 (permalink) |
![]() | J'ai déja vu Amélie. On a l'étudié quand je suis été étudiant. J'ai vu la doublure aussi. Je préfère (sp?) les comedies. Qu'est-ce qu'un film d'époque? Comme le pacte des loups? |
| |
| | #549 (permalink) |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | C'est pas mal, "Le pacte des loups". Dans un film d'époque, l'action se déroule souvent entre les 17-19ième siècles. Comme "Marie-Antoinette", par exemple. Beaucoup de costumes, de perruques, de décors, etc. |
| |
| | #550 (permalink) |
![]() | Il y a beacoup d'époques, allors j'étais pas sûr que vous avez voulu dire. Ceux films m'interestent pas. Je cherchera les autres que tu m'as recommandé. |
| |
![]() |
| Tags |
| french is the best, french rocks, french rules, french wants you., frenchies do it better, learn french, maginot line, parlez francais, practice french, speak french |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
![]() | |
![]() ![]() ![]() |
Powered by vBulletin 3.7.2 Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd. LinkBacks Enabled by vBSEO 3.1.0 "777" Logo © Darren Wilson Content © 2008 Sevenstring.org LLC - Privacy Policy Affiliate Links Directory ![]()
|