sevenstring guitars   sevenstring registry   photo gallery   subscription   spy 
Sevenstring.org - The Seven String Guitar Authority

Go Back   Sevenstring.org > General Discussion > Lifestyle, Health, Fitness & Food
Click to visit LuthierTalk.com   LIKE SS.org on Facebook FOLLOW SS.org on Twitter

Lifestyle, Health, Fitness & Food Exercise plans, recipes & general healthy living discussion here.

Like Tree2Likes

Reply
LinkBack Thread Tools Display Modes
Unread 04-19-2010, 08:18 PM   #901
likes peanut butter

Daiephir's Avatar

Daiephir is just really niceDaiephir is just really nice
Feedback Score: 0 reviews
Quote:
Originally Posted by playstopause View Post
Bleu! Blanc! Rouge! Hier aujourd'hui et demain.
Bleu! Blanc! Rouge! Le Canadien c'est une partie de nous!

C'est dans notre sang dans notre coeur, la tradition notre honneur
Le Canadien c'est une, c'est une partie de nous!

Go Habs go!!!!!!!!!!!
Wait what? Notre club de hockey a une chanson en son honneur, je viens juste d'apprendre quelque chose,
EDIT: Les Kings de L.A sont tied 1-1 avec les Canucks, j'espère qu'ils vont gagner la game de se soir.

- Give it a rest. Do you really think that this thread is of a serious nature? 8Fingers is reeling you in. He didn't even have to put any ....ing bait on the hook. - CIAM in the 5 Bands you can't stand thread - saying this to toolsound
- It would just be like "BWOMP BWOMP BWOMP" vs the "VRuuuuOOOOmmmmMMRRRROooomRRR" of the engine. - A subwoofer vs. engine sound, by ESP Griffyn
- New used car fund: 0$, I bought one
Daiephir is offline   Reply With Quote
Alt Today
Seven String

Beitrag Sponsored Links

Unread 04-20-2010, 07:01 AM   #902
President / RHLC ©

playstopause's Avatar

playstopause deems you false, flexes, and cancels you.playstopause deems you false, flexes, and cancels you.playstopause deems you false, flexes, and cancels you.playstopause deems you false, flexes, and cancels you.playstopause deems you false, flexes, and cancels you.playstopause deems you false, flexes, and cancels you.playstopause deems you false, flexes, and cancels you.playstopause deems you false, flexes, and cancels you.playstopause deems you false, flexes, and cancels you.playstopause deems you false, flexes, and cancels you.playstopause deems you false, flexes, and cancels you.playstopause deems you false, flexes, and cancels you.playstopause deems you false, flexes, and cancels you.playstopause deems you false, flexes, and cancels you.
Feedback Score: 2 reviews
Sans jokes, tu connaissais pas cette chanson-là? Ça me vieillit.

Become one of us or die, ....ers. / Rick

RIP Garcia3441
playstopause is offline   Reply With Quote
Unread 04-20-2010, 04:23 PM   #903
likes peanut butter

Daiephir's Avatar

Daiephir is just really niceDaiephir is just really nice
Je ne la connaissais pas :shame:
Les Kings sont à 2-1 contre les Canucks, ils ont gagnés, yé.

- Give it a rest. Do you really think that this thread is of a serious nature? 8Fingers is reeling you in. He didn't even have to put any ....ing bait on the hook. - CIAM in the 5 Bands you can't stand thread - saying this to toolsound
- It would just be like "BWOMP BWOMP BWOMP" vs the "VRuuuuOOOOmmmmMMRRRROooomRRR" of the engine. - A subwoofer vs. engine sound, by ESP Griffyn
- New used car fund: 0$, I bought one
Daiephir is offline   Reply With Quote
Unread 04-21-2010, 10:39 AM   #904
President / RHLC ©

playstopause's Avatar

playstopause deems you false, flexes, and cancels you.playstopause deems you false, flexes, and cancels you.playstopause deems you false, flexes, and cancels you.playstopause deems you false, flexes, and cancels you.playstopause deems you false, flexes, and cancels you.playstopause deems you false, flexes, and cancels you.playstopause deems you false, flexes, and cancels you.playstopause deems you false, flexes, and cancels you.playstopause deems you false, flexes, and cancels you.playstopause deems you false, flexes, and cancels you.playstopause deems you false, flexes, and cancels you.playstopause deems you false, flexes, and cancels you.playstopause deems you false, flexes, and cancels you.playstopause deems you false, flexes, and cancels you.
Écoute ça, tu vas mourir de rire!

Faut que tu viennes dans le "Official NHL thread".

RIP Garcia3441
Unread 07-23-2010, 12:27 PM   #905
ss.org Regular

Vehuel's Avatar

Vehuel is on a distinguished road
Salut à tous !

Je vois qu'on ne nous a pas oublié ici, meme si on doit s'en prendre plein la gueule par les americains ! =)

J'aimerais bien avoir des contacts américains ou canadiens, pour me changer un peu !! =)
Vehuel is offline   Reply With Quote
Unread 07-23-2010, 03:21 PM   #906
President / RHLC ©

playstopause's Avatar

Tu es au bon endroit.

RIP Garcia3441
Unread 07-23-2010, 03:24 PM   #907
ss.org Regular

Vehuel's Avatar

Vehuel is on a distinguished road
Ha !! Un cousin canadien ! J'aimerais tellement aller a Montreal, il doit y avoir des purs groupes de musique ! JE pense notamment à Pulse Ultra, un des meilleurs groupes qui soit... ou qui était malheureusement...
Vehuel is offline   Reply With Quote
Unread 07-24-2010, 08:46 AM   #908
President / RHLC ©

playstopause's Avatar

La scène métal est effectivement très forte au Québec... Bien que je ne suis pas un fan de ce qui se fait au niveau local. Il y a ééééénormément de français à Montréal, c'est fou. Je te jure, j'en rencontre tous les jours.

RIP Garcia3441
Unread 09-23-2011, 12:59 PM   #909
ss.org Regular

L3G10N's Avatar

L3G10N will become famous soon enough
time to revive this post!
Réveillez-vous!!!!!!!!

L3G10N is offline   Reply With Quote
Unread 02-07-2012, 01:57 PM   #910
ss.org Regular

Evergrey's Avatar

Evergrey is on a distinguished road
Learning...
Evergrey is offline   Reply With Quote
Unread 02-16-2012, 09:15 AM   #911
Bedroom Guitarist

KingVee's Avatar

KingVee will become famous soon enough
Euh... Salut tabarnak!

I <3 DR Strings.

2007 Jackson KV2
2006 Schecter C1 Blackjack
KingVee is offline   Reply With Quote
Unread 02-20-2012, 08:19 AM   #912
Disciple of Djod

Vostre Roy's Avatar

Vostre Roy is a glorious beacon of lightVostre Roy is a glorious beacon of lightVostre Roy is a glorious beacon of light
Feedback Score: 1 reviews
Un franco-québéco-canadien de l'abitibi, ou encore un Américo-témiscamien de langue française, ou mieux encore, un Québécois français d'un fond de trou.

Bref, salut à vous!
KingVee likes this.

"Solid-state - A component that has been specifically designed to make a guitar amplifier sound bad. Compared to tubes, these devices can have a very long lifespan, which guarantees that your amplifier will retain it's thin, lifeless, and buzzy sound for a long time to come."
Vostre Roy is offline   Reply With Quote
Unread 02-23-2012, 03:26 PM   #913
Bedroom Guitarist

KingVee's Avatar

KingVee will become famous soon enough
Quote:
Originally Posted by Vostre Roy View Post
Un franco-québéco-canadien de l'abitibi, ou encore un Américo-témiscamien de langue française, ou mieux encore, un Québécois français d'un fond de trou.

Bref, salut à vous!
Salut Bob!

I <3 DR Strings.

2007 Jackson KV2
2006 Schecter C1 Blackjack
KingVee is offline   Reply With Quote
Unread 02-24-2012, 03:14 PM   #914
SS.org Regular

Underworld's Avatar

Underworld is a glorious beacon of lightUnderworld is a glorious beacon of lightUnderworld is a glorious beacon of light
Feedback Score: 17 reviews
Un ptit gars de Québec ici!

Avis à tous, je suis notaire (en devenir, dans 4 mois) alors si vous avez besoin de quelque chose et que vous êtes dans Québec, j'offre mes services!

<a href=http://www.myspace.com/eyelessdeath target=_blank>http://www.myspace.com/eyelessdeath</a>
Underworld is offline   Reply With Quote
Unread 12-10-2012, 01:22 PM   #915
ss.org Regular

L3G10N's Avatar

L3G10N will become famous soon enough
Quote:
Originally Posted by playstopause View Post
La scène métal est effectivement très forte au Québec... Bien que je ne suis pas un fan de ce qui se fait au niveau local. Il y a ééééénormément de français à Montréal, c'est fou. Je te jure, j'en rencontre tous les jours.
c'Est moi ou elle est rendu plutot morte?!

L3G10N is offline   Reply With Quote
Unread 12-10-2012, 01:26 PM   #916
Pardon my french

Andromalia's Avatar

Andromalia has much to be proud ofAndromalia has much to be proud ofAndromalia has much to be proud ofAndromalia has much to be proud ofAndromalia has much to be proud ofAndromalia has much to be proud of
T'as un notaire sur le poste du dessus, ca tombe bien.
Andromalia is offline   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Tags
bobby rules, francophones unite, french is the best, french kiss, french rocks, french rules, french wants you., frenchies do it better, le pouvoir de la langue, learn french, maginot line, parlez francais, practice french, speak french, tongue power

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules