![]() | sevenstring guitars | sevenstring registry | photo gallery | merch | ||||
|
| | #71 (permalink) |
| ss.org Regular Join Date: Apr 2007 Location: Oslo, Norway Posts: 72
Real Name: Michael Main Seven: Can't decide Main ERG: Illustrated 8 Rig: PODxt/Jmp-1/Invader Thanked: 2
![]() | ^Jeg har jo gjort det allerede. Spiller ikke helt alene da... men gitaren min er satt myyyye høyere en orginalen... Ellers kommer jeg nok til å spille in et eller annet med den etterhvert... må bare få superior 2.0 først! ERG picstory /slash/ show-off! Du finner videoen nederst der... |
| |
| | #72 (permalink) |
| 0xDEADBEEF ![]() Join Date: Dec 2006 Location: Paris, France. Posts: 1,683
Real Name: Yoann Main Seven: Schecter TwinTribal (2x6) Main ERG: 30" Intrepid Pro soon :) Rig: Koch Studiotone+2x12 Thanked: 10
![]() ![]() ![]() ![]() | You know you guys language sounds really weird? ![]() Meshuggah's Drunken Sponge Extraordinaire ![]() About Ozzy and Zakk : "I much rather have the earth swallow them both up, and spit out a confused Randy Rhoads, talking about falling asleep in a plane and waking up in 2007." - Noodles Become one of us or die, fuckers. - Rick Bloody Murder #5 |
| |
| | #73 (permalink) | |
| T'IS MAH KITTAY! Join Date: Apr 2007 Location: Norway Posts: 1,714
Real Name: Morten Main Seven: Schecter Omen 7 Extreme Main ERG: Agile 28" baritone Rig: Pod X3 Live Thanked: 66
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Quote:
og kanskje litt mindre gain og treble neste gang, det var veldig mye av begge på videoen :P and it doesen´t really sound that weird, compared to, say FRENCH ![]() "Aowe ChEvvoAHR!" :P -------------------------------------- Æn Æppl Æ Dæi, Kiips De Dåktor Awæi | |
| |
| | #75 (permalink) |
| ss.org Regular Join Date: Apr 2007 Location: Oslo, Norway Posts: 72
Real Name: Michael Main Seven: Can't decide Main ERG: Illustrated 8 Rig: PODxt/Jmp-1/Invader Thanked: 2
![]() | Nå syns jeg du er prippen her, men GREIT, skal få spilt inn bare gitaren med bedre lyd... en eller annen gang. (Lyden er egentlig ikke så værst i orginalfila, men da jeg lasta den opp ble lyden plutselig veldig treblette!) Norwegian is maybe the ugliest language in the world... (after German of course). French is actually pretty nice to listen to... Je mappelle Michael. J`aime bien la france. ![]() |
| |
| | #78 (permalink) | |
| Join Date: Sep 2007 Location: Cph, dk Posts: 93
Rig: MP2/MB1/TSR24/Vortex Thanked: 3
![]() | Quote:
Svenska är ockso bra (mnn, vet inta med Skånska..), und Ich verstehe nicht varum so viele Deutch nicht macht.I'm in pre/post sales tech support, so I speak English, German, Danish, Swedish and a Bit Norwegian every day. I'm turning into a real cosmopolitan ![]() My only regret is I didn't get my act together learning Spanish and French. Can only do a few phrases in Chinese ![]() Ohh, and Romanian is also a pretty beatyful language, so niçio problema.. I did forget most of hte Klingon phrases, though. Kapla! ![]() Rgds, van Sinn | |
| |
| | #80 (permalink) |
| T'IS MAH KITTAY! Join Date: Apr 2007 Location: Norway Posts: 1,714
Real Name: Morten Main Seven: Schecter Omen 7 Extreme Main ERG: Agile 28" baritone Rig: Pod X3 Live Thanked: 66
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | and the funny thing is, you´re speaking a combination of german, french and norwegian, with lots of weird twists and mixups... English is a germanic language too, ya know! :P og jeg vet jeg er prippen, men det er et så fantastisk utrolig instrument at jeg bare MÅ høre hvordan stemmen dens er :P vi får kanskje høre litt når du får Superior 2.0 da ![]() |
| |
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |