Quote:
|
Originally Posted by Invader
Thanks everyone! There's so much to read here that I don't even have time to post anything yet!
Kiitos kiitos. Oli hyvä keikka joo, taidettiin olla aika samoilla paikkeilla sitten, itse olin siinä Loomisin ja Danen puolessavälissä. Uskomaton setti oli kyllä, ei hirveesti haitannut vaikka Dreaming Neon Black piti lopettaa kesken sattuneesta syystä 
Oli aika tautisen kova kepittäjä se Chris Broderick myös. Tuolla etusivulla taisi olla sen haastattelukin, täytynee lukea kun kerkiää.
Niillähän muuten peruuntui se dvd-kuvauskeikka kun Dane sai jonkun taudin. Sehän köhi siellä Tavastiallakin aikalailla välillä.
Jep, pitää kytätä ebayta käytettyjen toivossa. Ellei sitten saa hyvää tarjousta Soundata:sta. Mistäs omasi hommasit?
Maybe we should stick to english from now on? Chances are, most of the folks here don't know what the hell we're talking about. 
|
Olin aikalailla suoraan Loomisin edessä siellä keikalla. Itsekin tuli huomattua se Warrenin yskiminen laulukohtien välissä. Taisi se savukonekin napata kurkun päälle...
Itse tuli 900€ maksettua omasta Hellraiseristä. Ostin uutena Turun F-Musiikista. Olen jälkeenpäin nähnyt halvemmallakin siellä täällä.