View Single Post
Old 09-18-2006, 09:16 AM   #14
Invader
ss.org Regular

Invader's Avatar

Real Name: Janne
Main Seven: C7 Blackjack
Rig: PodXT

Invader is a jewel in the rough
Thanks everyone! There's so much to read here that I don't even have time to post anything yet!

Quote:
Originally Posted by Shaman
Tervetuloa iloiseen joukkoomme!

Oli kyllä mahtava se Nevermoren keikka! Olin itse aivan eturivissä, aitaa vasten juuri Loomisin edessä. Oli se kyllä hienoa katseltavaa, ja ennekaikkea kuunneltavaa. Pojilla näytti huumorintajua riittävän
Kiitos kiitos. Oli hyvä keikka joo, taidettiin olla aika samoilla paikkeilla sitten, itse olin siinä Loomisin ja Danen puolessavälissä. Uskomaton setti oli kyllä, ei hirveesti haitannut vaikka Dreaming Neon Black piti lopettaa kesken sattuneesta syystä
Oli aika tautisen kova kepittäjä se Chris Broderick myös. Tuolla etusivulla taisi olla sen haastattelukin, täytynee lukea kun kerkiää.
Niillähän muuten peruuntui se dvd-kuvauskeikka kun Dane sai jonkun taudin. Sehän köhi siellä Tavastiallakin aikalailla välillä.

Quote:
Originally Posted by Shaman
Itselläni on tuo Schecterin Hellraiser ollut jo jonkin aikaa, ja on kyllä erittäin kova peli kyseessä. Laatu ja kestävyys tulevat ensimmäisiksi mieleen. Omistin ennen Schecterin hankintaa Ibanezin RG1527:n, ja pakko se on myöntää, että kyllä tuo Schecter on ainakin omalla kohdallani osoittautunut kaikin puolin paremmaksi. Ylimmille nauhoille pääsy on Schecterissä aivan mahtava, paljon parempi kuin Ibanezissä. Eli suosittelen kaikin puolin
Jep, pitää kytätä ebayta käytettyjen toivossa. Ellei sitten saa hyvää tarjousta Soundata:sta. Mistäs omasi hommasit?

Maybe we should stick to english from now on? Chances are, most of the folks here don't know what the hell we're talking about.
View Invader's Photo Album Offline   Reply With Quote

Page generated in 0.11448 seconds with 11 queries